διατροφικές οδηγίες

Διατροφικές οδηγίες για την περίοδο των διακοπών
print email Send to facebook Send to Google

diatrofikes_odhgies_gia_periodo_diakopwn

Στόχος σας κατά την διάρκεια των διακοπών δεν πρέπει να είναι η περαιτέρω απώλεια βάρους αλλά η διατήρησή του. Για το λόγο αυτό θα πρέπει να προσπαθήσετε να ακολουθήσετε κάποιους γενικούς κανόνες διατροφής:

Προσπαθήστε να κάνετε πολλά και μικρά γεύματα. Μην αφήνετε τον οργανισμό σας μεγάλα χρονικά διαστήματα χωρίς τροφή, γιατί είναι σχεδόν βέβαιο ότι την ώρα του κυρίως γεύματος δεν θα μπορέσετε να συγκρατηθείτε.ούτε στην ποσότητα ούτε στο είδος.

Ξεκινήστε πάντα την ημέρα σας με ένα ποιοτικό πρωινό, ανεξαρτήτως τι έχετε καταναλώσει το προηγούμενο βράδυ.

Βασικό κριτήριο για την διαμόρφωση του κυρίως γεύματος να είναι η περιεκτικότητα του σε λίπος και η ποσότητα.

Για παράδειγμα:

  • 1 μερίδα εστιατορίου της αρεσκείας σας (κατά προτίμηση με λίγα λίπη, π.χ. φιλέτο μοσχαριού με ρύζι, κοτόπουλο με ρύζι, ψάρι με λαχανικά)
  • σαλάτα εποχής
  • λίγο τυρί
  • λίγο ψωμί

Να αποφεύγετε την υπερκατανάλωση ορεκτικών και τηγανητών τροφίμων

Μην ξεχνάτε να συνοδεύετε κάθε γεύμα με σαλάτα της επιλογής σας

Αν μπορείτε η μέγιστη κατανάλωση γλυκών να είναι 2 φορές την εβδομάδα

Μην αμελήσετε να καταναλώνετε καθημερινά κάποιο δροσιστικό φρούτο.

Προσπαθήστε να πίνετε καθημερινά επαρκή ποσότητα νερού (τουλάχιστον 6-8 ποτήρια)