διατροφικές οδηγίες

Χρήσιμες Οδηγίες για την Μεγάλη Εβδομάδα
print email Send to facebook Send to Google

xrhsimes_odhgies_gia_megali_ebdomada

Προκειμένου να επιτύχετε ευκολότερα και υγιεινά το στόχο σας, παρακαλώ προσπαθήστε να ακολουθήσετε τις ακόλουθες οδηγίες.

Ελεύθερο πρόγραμμα μεν, αλλά...

  • Σε κάθε γεύμα και σε κάθε συνοδευτική σαλάτα να βάζετε μόνο μία κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο
  • Αποφεύγετε τρόφιμα πλούσια σε φυτικά λίπη όπως ο χαλβάς και οι ξηροί καρποί
  • Προσπαθήστε να μην αυξήσετε την ημερήσια κατανάλωση ψωμιού και αντίστοιχων προϊόντων
  • Μην ξεχνάτε να καταναλώνετε αρκετό νερό (6-8 ποτ/ ημέρα)
  • Τουλάχιστον μία φορά μέσα στην εβδομάδα, το κυρίως γεύμα σας να βασίζεται σε κάποιο θαλασσινό (π.χ. γαρίδες με ρύζι, καλαμάρια ψητά κ.α.)
  • Προτιμήστε τα μικρά και συχνά γεύματα
  • Προσπαθήστε να μην παραλείπετε γεύματα και ιδιαίτερα το πρωινό !!!